هتل های کیش

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 209
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 694
بازدید ماه : 1315
بازدید سال : 4451
بازدید کلی : 121348

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

هتل گامبرون کیش

 

هتل گامبرون کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰۴۸ متر در شهر کیش بنا شده است.گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن آنها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده است و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شده است.

 

امکانات هتل :

 

هتل گامبرون کیش برای مسافران تور کیشخدماتی مانند: رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش،سونا،جکوزی،استخرروباز،خشکشویی،سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، سالن ماساژ،روم سرویس،صندوق امانات، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه, زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری،صبحانه،نهار و شام ، ترانسفر رفت و برگشت و... را داراست.هتل گامبرون کیش با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می‌باشد.

امکانات اتاق ها :

 

هتل گامبرون کیش دارای اتاق های دو تخته و سه تخته است .این اتاق ها خدماتی شامل: تخت راحتی ،حمام ،سشوار,لوازم بهداشتی،تلویزیون و ماهواره ,تراس با ویو مناسب , اینترنت و... دارند.

شما میهمانان گرامی تور کیش می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

تور کیش هتل ترنج کیش

*****

 

 

 

هتل ترنج کیشکجاست؟

هتل ترنج جزیره کیشدر میدان جاسک ؛ابتدای جاده جهان؛قرار گرفته.

هتل ترنج کیشاولین هتل دریایی خاورمیانه که در شمال غربی جزیره در منطقه بکر با اکو سیستم طبیعی واقع گردیده است، کل مجموعه در دوفاز تعریف شده که فاز اول هتل روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی (درحال احداث) می باشدکه مورد توجه اکثر مسافرانتور کیشمی باشد.

 

 

نمایهتل ترنج چطور می باشد؟

هتل دریایی ترنجبا معماری و امکانات خاص و مدرن در منطقه ای زیبا پذیرای مهمانان عزیزتور کیشمیباشد تا لحظات به یاد ماندنی و تکرار نشدنی را برای شما عزیزان رقم بزند.

موقعیت جغرافیایی و نوع سازه منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردیده که مناظر زیبایی برای میهمانانتور فراهم آید،از جمله غروب زیبای خورشید،تصاویر شگفت انگیز از دریا،امواج،مرجان ها،فضای سبز،ساحل و...

 

 

 

رستورانهتل ترنج کیش

مجموعه رستوران هایهتل ترنجشامل رستوران خورشید، رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه، کافه گلف (کافی شاپ و غذاهای فرنگی)، رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است آماده پذیرایی از مهمانانتور کیشاست.

 

 

فاصلههتل ترنج کیشتا مراکز خرید

فاصله هتل ترنج کیش تا بازار پردیس 1۱۶دقیقه با خودرو - فاصله تا بازار پردیس2۱۷دقیقه با خودرو

 

فاصله هتل ترنج کیش تا مرکز شهر: 5 دقیقه - فاصله تا فرودگاه: 15 دقیقه

اتاق هایهتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش دارای ۱۳۰ اتاق میباشد.

سوئیتهای هتل ترنج کیش ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ( که میهمانان تور می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند ) و بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است . واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال وVIP 2خوابه می باشد. برای رفاه حال میهمانانتور کیشاز ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد.

 

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

یخچال، تلویزیون ،سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، مینی بار رایگان سرویس بهداشتی و حمام ؛     اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛    آشپزخانه؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچLCD؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ مینی بار؛ سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛ خدمات خشکشویی

سایر امکاناتهتل ترنج کیش

استخر  -جکوزی - سالن تنیس -سالن بدنسازی - سالن ماساژ -فضای سبز -تاکسی سرویس- پارکینگ اختصاصی -قایق سواری-آرایشگاه - استخر روباز -خدمات پزشکی- ماهواره -خودپرداز      

خدمات هتل : صبحانه به صورت بوفه و نهار بوفه رستوران ساحلی برای میهمانانی که از شب قبل مقیم هستند . ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP - اینترنت رایگان - سرویس روزانه به مراکز خرید . دوچرخه سواری رایگان

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

 

تور کیش هتل پارمیس 

*****

 

 

هتل پارمیس کیش کجاست؟

مجموعههتل پارمیسبا موقعیت استثنائی در میدان پردیس و مقابل بازار پردیس در جزیره زیبای کیش قرار گرفته استکه مورد توجه مسافرینتور کیش می باشد.

 

 

نمای داخلیهتل پارمیس چطور می باشد؟

نمایداخل هتل پارمیس کیش بسیار مدرن و با سلیقه طراحی شده است .  هتل بین‌المللی پارمیسکیشیکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره در بین مسافرانتور کیش میباشد.

 

 

رستورانهتل پارمیس کیش

هتل پارميسداراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیزتور کیش می باشد.

خدمات رايگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه میباشد.

 

فاصلههتل پارمیس کیشتا مراکز خرید

فاصلههتل پارمیس کیشتا مرکز خرید یکی از مزایای این هتل قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیره کیش میباشد.

اتاق هایهتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش در مجموع دارای 152 اتاق در انواع 2تخته,3تخته,اتاق ویژه عروس ,سوئیت ... تمامی اتاق ها با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی مسافرانتور کیشمیباشد.

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

سرویس بهداشتی و حمام ؛ سیستم تهویه مطبوع ؛ مینی بار غیررایگان ؛ اینترنت پر سرعت؛ سرویس ایرانی و فرنگی ؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ قفل درب کارتی ؛ صندوق امانات ؛ صبحانه ؛ تلویزیون؛ خدمات خشکشویی.

نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

سایر امکاناتهتل پارمیس کیش

از امکاناتهتل پارمیس کیشمی توان به رستوران های مختلف , استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق اشاره کرد همچنین امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانانتور هتل پارمیس مهیاست.

هتل آرامش کیش

 

هتل آرامش کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش است که درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون واقع شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است و گردشگران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز خرید بروند. تعدادی ازاتاق های این هتل رو به دریا و تعدادی هم رو به جزیره می باشد . گردشگران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل :

 

هتل آرامش کیش دارای امکاناتی نظیر : استقبال فرودگاهی ، صبحانه بوفه، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی ، رستوران رز ، کافی شاپ آرامش ، لاندری ، سیستم اعلام و اطفای حریق ، برق اضطراری ، همچنین اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور کیش پذیرایی می نماید.

 

 

امکانات اتاق ها :

هتل آرامش کیش دارای 4 طبقه مشتمل بر 67 باب اتاق و سوئیت می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بلیطتور کیشو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل مارینا پارک کیش

*****

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیشکجاست؟

جزیره کیش - بلوار مرجان - جنب برج های دوقلو - مارینا پارک هتل

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع شده در زیباترین نقطه جزیره کیش دارای زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز بسیار زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند .

این فضای مفرح و بسیار خوش منظره، نگاه هر مسافری را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل شکوهمند را دلنشین می نماید.

 

هتل مارینا پارک کیش

 

 

نمای داخلی هتل مارینا پارک کیش چطور می باشد

هنر طراحی  منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد.

کافی شاپ های هتل در لابی های طبقه اول و دوم با موزیک زنده و محیطی آرام با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک پذیرای شما مهمانان عزیر می باشندکه در آن اینترنت برای مسافران قابل دسترس می باشد و همچنین  آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

هتل مارینا پارک کیش

 

 

رستوران های هتل مارینا پارک کیش

رستوران باغ (گل کاغذی) با ظرفیت ۱۵۰ نفر در محوطه هتل مارینا پارک کیش واقع شده است که دارای لذت صرف غذای عالی در محیطی دلنشین و فرح بخش پارکاست. رستوران لوتوس با ظرفیت ۲۰۰ نفر لابی رستوران لوتوس

 

رستوران های هتل با کادری آموزش دیده و حرفه ای آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بصورت بوفه و الاکارت می باشد.

  رستوران های هتل مارینا پارک کیش در  وعده های صبحانه با بوفه کامل و در  ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. میهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 

فاصله هتل مارینا پارک کیش تا مراکز خرید

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

 

 

اتاق های هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق و سوئیت های مجزا می باشد.

سوئیت ها

 

اتاق سوئیت رویال مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

اتاق ها

ظرفیت: 2 نفره (امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای مهمانان زیر 15 سال با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد)

اتاق های دبل پارک مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

 

امکانات اتاق ها و  سوئیت ها ی هتل مارینا پارک کیش

سرویس بهداشتی و حمام ؛     اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛    آشپزخانه؛   دید فضای پارک و دریا؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچ LCD؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ مینی بار؛ سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛ بالش طبی؛ خدمات خشکشویی

 

 

هتل مارینا پارک کیش

سایر امکانات هتل مارینا پارک کیش

مهمانان محترم میتوانند در صورت تمایل با کرایه اتومبیل بدون راننده به گردش در جزیره زیبای کیش بپردازند .امکان اجاره انواع ماشین های آخرین مدل، با راننده و بدون راننده

این هتل برای خدمت رسانی به مسافراناتومبیل های مدرن باسرویسهای منظم جهت استقبال مسافران از فرودگاه فراهم کرده است.

پکیج های تفریحی وگردشگری هتل مارینا پارک کیش برنامه هایگوناگون  و تخفیف های ویژه مهمانان هتلاز دیگر خدمات این هتل می باشد.

فعایت های سلامتی

نعمت سلامتی خود را با امکانات مناسب و محیط آرامش بخش در این هتل حفظ و ارتقاء دهید

تنیس

زمین های خاک رس، شخصیت اصیل و لوکس تنیس را با مربی مجرب به شما انتقال می دهد. ..

 

 

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشدساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.  

  • ساعت ورود 14:00 (Check in)
  • ساعت خروج 00:00 (اتمام)      

 

قوانین

1-   استعمال دخانیات در اتاق ها و اماکن داخلی هتل ممنوع میباشد.

2-   ساعت تحویل اتاق 00: 14 و ساعت تخلیه اتاق 00 : 12 و بعد از ساعت 12 مبلغ نیم شارژ به حساب مسافر تعلق میگیرد.

3-   در اتاق های دو تخته نهایتاٌ  یک سرویس اضافه می توان اضافه کرد .

4-   بچه های زیر پنج سال نباید هزینه ای بابت سرویس اضافه پرداخت کنند .

5-   در صورت داشتن دو فرزند زیر پنج سال هزینه یک سرویس محاسبه خواهد شد .

6-   بچه های بالای پنج سال بزرگسال حساب شده و میبایست هزینه دو سوم را پرداخت کنند .

7-   داخل سوییت های یک خوابه میتوان دو سرویس اضافه کرد به شرطی که نفر چهارم زیر 15 سال باشد .

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

 تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

 تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96



تعداد بازدید از این مطلب: 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود